Lucky Fonz III

Goedemorgen, ik moet mij beter verdiepen in de Nederlandse muziek wereld want ik kom veel te laat achter het talent van Lucky Fonz III.

Sander die wederom ook de extreem schattige clip heeft gemaakt voor het nummer ” Ik Heb Een Meisje” bleef maar zeggen dat het zo’n goede artiest was. Nu ben ik zelf niet zo gek op de Nederlandse tekst, de poëzie komt vaak niet tot zijn recht. Lucky Fonz III komt daar in het nummer ” Jongens” toch wel mee weg. Maar voordat Lucky Nederlands zong heeft hij twee albums gemaakt die Engelstalig waren. En dat zijn die gene waar ik het over heb. Je kan echt horen dat Bob Dylan zijn grote held is. Lucky Fonz III is er dus voor iedereen of je nou wel of niet van Nederlandstalige muziek houdt. Grappig feitje: Lucky Fonz III is bij niemand anders getekend dan bij Top Notch.

 

Dieuwer

 

0 Responses to “Lucky Fonz III”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

