Unicorn/Dream magazine issue 4

Je kon hier al lezen dat ik begin dit jaar mijn eigen magazine ben gestart. En nu is issue 4 daar en daar ben ik best wel een beetje trots op. Het is het dikste nummer tot nu toe en heeft het meest aantal contributors. Plus ik heb het gevoel dat ik alle fijne kneepjes nu wel onder de knie heb om elke twee maanden een nieuwe magazine in elkaar te knutselen. Dus dat wordt een mooi vooruitzicht voor 2011! En leuk cadeautje voor je: ik mag een heel mooi boek weggeven: Style Diaries, een “”compilatie boek” met alle mooie outfits van de leukste mode bloggers van dit moment. Lees Unicorn/Dream magazine issue 4 hier.

Noni Pony.

0 Responses to “Unicorn/Dream magazine issue 4”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

